NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لكل اللي يعرفني عارف اني بحاول ابطل بس ديما في سوال بيجي ف بالي هتستحمل ل امتي
عارفين دي اكتر فتره فيه مغريات بتجيلي للعلاقات ولاول مره استحمل المغريات دي بس سوالي ل نفسي هفضل مستحمل ل امتي بجد انا اول مره اكون هيجان وكمان قدامي كل السبل متاحه وانا مش عايز حقيقي مش عارف ممكن استحمل لحد امتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mo7amme3d, الصقر_الجارح, مدام دعاء و 4 آخرين
عارفين دي اكتر فتره فيه مغريات بتجيلي للعلاقات ولاول مره استحمل المغريات دي بس سوالي ل نفسي هفضل مستحمل ل امتي بجد انا اول مره اكون هيجان وكمان قدامي كل السبل متاحه وانا مش عايز حقيقي مش عارف ممكن استحمل لحد امتي
إياك ترجع عن انك تبطل واستحمل لحد ما ترتاح من البلاء ده وتكون متحكم في نفسك وإياك تكون مذلول لشهواتك ورغباتك

إياك ترجع عن انك تبطل واستحمل لحد ما ترتاح من البلاء ده وتكون متحكم في نفسك وإياك تكون مذلول لشهواتك ورغباتك
بحاول اهو ومش عايز اضعف مع ان مغريات الطريق بنت متناكه 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زوحولق و بحب التحرش
بحاول اهو ومش عايز اضعف مع ان مغريات الطريق بنت متناكه 😂😂
طبعا بس هو ده الاختبار لازم يكون صعب علشان تعرف انت صادق ولا ايه

• أتفق
التفاعلات: عبضو
تزوج واحدة تخليك تبعد

• عجبني
التفاعلات: بحب التحرش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تزوج واحدة تخليك تبعد
انا كنت هنا بدور علي عروسه ف يوم تكون محبه للجنس زيي بعيد عن عالم الخداع اللي كل واحد عايش دور الشرف وكمان بعمل شغل مساج وعلاقات وكده ودلوقت فعلا بره بحاول ابطل علاقات واتجوز بس تفتكري هقدر اكون مع واحده بس بعد مكنت بدوق من كل شكل شويه

ده مش حل في متجوزين كتير بيتفرجوا
ياسطي فرجه ايه انت قريت كلامي انا بقول ببعد عن العلاقات مش الفرجه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Levi Ackerman
ياسطي فرجه ايه انت قريت كلامي انا بقول ببعد عن العلاقات مش الفرجه 😂😂
معلش يا صاحبي بقالي يومين منمتش 😴😴

• بيضحكني
التفاعلات: Cuckold hubby و Levi Ackerman
  • حبيته
التفاعلات: Levi Ackerman
بس تفتكري هقدر اكون مع واحده بس بعد مكنت بدوق من كل شكل شويه
عارف هي دي مشكلتك انت مش عارف تبطل ومش قادر تمسك نفسك لانك نيكت وعملت علاقات مع كل واحدة شوية
فدوقت لامؤاخذة كس كل واحدة وشكلهها اثرت بنفسيتك انك مش عارف ترسى على واحدة بس تقضي حياتك معاها
المتعدد العلاقات زيك كدة بيبقى مستحيل يكمل مع مراتة وبس بعد الجواز هتلاقيه بيخونها بكل شكل ولون لانه متعود على كدة
ولانه حبس نفسه فترة عنها فشهوته بتصورله انه زيها زي اللي قبلها وفي بعدها كمان وبيفضل مكمل على نفس المشوار
اعرف واحد جايب 5 عيال من مراتة وخاينها مع طوب الارض الموضوع بيقلب بشبق ووبيبهدله وبيخليه حرفيا ضايع وتايه ومراته
وقتها بتكون مخيرة انها تطلب الطلاق ياتخونه او تستحمل وتربي عيالها لكن هو ملوش دعوة بالقصة دي كلها هو
لا مؤاخذة شايفها كس بينزل فيه شهوتة وخلاص

عارف هي دي مشكلتك انت مش عارف تبطل ومش قادر تمسك نفسك لانك نيكت وعملت علاقات مع كل واحدة شوية
فدوقت لامؤاخذة كس كل واحدة وشكلهها اثرت بنفسيتك انك مش عارف ترسى على واحدة بس تقضي حياتك معاها
المتعدد العلاقات زيك كدة بيبقى مستحيل يكمل مع مراتة وبس بعد الجواز هتلاقيه بيخونها بكل شكل ولون لانه متعود على كدة
ولانه حبس نفسه فترة عنها فشهوته بتصورله انه زيها زي اللي قبلها وفي بعدها كمان وبيفضل مكمل على نفس المشوار
اعرف واحد جايب 5 عيال من مراتة وخاينها مع طوب الارض الموضوع بيقلب بشبق ووبيبهدله وبيخليه حرفيا ضايع وتايه ومراته
وقتها بتكون مخيرة انها تطلب الطلاق ياتخونه او تستحمل وتربي عيالها لكن هو ملوش دعوة بالقصة دي كلها هو
لا مؤاخذة شايفها كس بينزل فيه شهوتة وخلاص
علي عكس كلامك انا عايز ابطل كل ده وعايز اكون بيت واسره بيت يكون حضن وحنيه وحجات كتير

ارادة وتوفيق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%